קידום ממומן

PPC

גומי בונה לך קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות עם תוצאות מובטחות.

קידום ממומן

PPC

נגדיר מטרות ויעדים

ראשית נבצע ניתוח מעמיק של העסק המוצרים והשירותים שמציע העסק שלכם. ננתח יחד את קהל היעד, נבין מהם הערוצים והאסטרטגיות השיווקיות הנכונות ביותר ונגדיר במדויק מהם היעדים אותם נרצה להשיג מהקמפיין.

red white and black round wheel
red white and black round wheel

#דבר ראשון

נבנה אסטרטגית מיקוד

בשלב זה נבנה אסטרטגיית מיקוד אופטימלית שתכלול איתור ובחירה של קהלי היעד המתאימים ביותר, בחירת מילות מפתח רלוונטיות ופופולריות, תמחור והגשת הצעות מחיר תחרותיות, פילוח גיאוגרפי, שפות ועוד.

man wearing gray polo shirt beside dry-erase board
man wearing gray polo shirt beside dry-erase board

#לאחר מכן

אופטימיזציה ובקרה מתמשכת

לאחר תכנון האסטרטגיה, נפעיל את הקמפיינים, נשתמש בכלי ניתוח שונים כדי לעקוב אחר הביצועים ונבצע אופטימיזציה ושיפורים מתמשכים על מנת להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר.

a person using a laptop
a person using a laptop

#לבסוף, והכי חשוב

קידום ממומן ב-Google Ads - איך ליצור קמפיין מוצלח ואפקטיבי ב-2023?

קידום ממומן בגוגל (Google Ads) הפך לאחד הכלים החשובים והאפקטיביים ביותר עבור בעלי עסקים שרוצים לקדם את החברה שלהם ולמשוך לקוחות חדשים. הפרסום בגוגל מאפשר להגיע לקהל יעד רלוונטי וממוקד בזמן שהם מחפשים בגוגל אחר המוצר או השירות שאתה מציע.

אז איך בעצם מתחילים עם קידום ממומן בגוגל?

ראשית, יש לפתוח חשבון ב-Google Ads ולהגדיר תקציב יומי. לאחר מכן, יש לבחור את מילות המפתח המתאימות שאותן אנשים מחפשים בגוגל כשהם מעוניינים במוצר או שירות דומה לשלכם. חשוב לערוך מחקר מילות מפתח יסודי כדי לזהות מהם הביטויים הפופולריים ביותר שהקהל שלכם משתמש בהם במטרה למצוא את השירותים העסק שלכם מציע. חשוב ליצור כותרות מודעה אטרקטיביות שימשכו תשומת לב וטקסט רלוונטי שיספק ערך ויגרמו ללקוח ללחוץ. נהוג גם לבצע מגוון בדיקות של פורמטים סוגים של מודעות כמו טקסט, תמונה, וידאו ועוד. לאחר מכן נבדוק מי הייתה היעילה ביותר מבין כולם. שילוב של טקסט, תמונות וקישוריות לאתר יכול לשפר ביצועים ולהביא להחזרי השקעה גבוהים.

על מנת להרוויח מקידום ממומן בגוגל, יש לעקוב אחר נתוני הקליקים, עלויות והמרות ולבצע אופטימיזציה מתמדת של הקמפיין. כלי ניתוח הנפוץ והמומלץ ביותר הינו Google Analytics שבעזרתו ניתן לאסוף נתונים על ביצועי המודעות ודפי הנחיתה ולשפר את הקמפיין בהתאם לתובנות.

דף הנחיתה שאליו הגיע הלקוח לאחר שהקליק על המודעה צריך להיות איכותי, מסודר ונאה לעין כך שיגרום ללקוח לבצע המרה בו. חשוב לדאוג שהתוכן בו יהיה רלוונטי למילות המפתח ושיש בהם קריאה לפעולה ברורה שתוביל להמרה ותמנע נטישה מצד הלקוח.

ניתן גם לשלב קידום ממומן בגוגל יחד עם ערוצי שיווק דיגיטליים אחרים כמו קמפיינים ברשתות חברתיות: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok אימייל ועוד. שילוב של יותר מערוץ שיווק אחד יביא לחשיפה מוגברת של הלקוח לקמפיין.

מומלץ ואף נהוג לחלק את התקציב בין מגוון רחב של מילות מפתח וקהלי יעד, מכיוון שהיא מאפשרת פיזור סיכונים ומניעת תלות יתר במילת מפתח או קהלי יעד בודדים. כך לאחר שנריץ אץ הקמפיין לתקופה מסוימת נוכל להסיק אילו מילות מפתח וקבלי יעד הם המניבים ביותר, ודאג להתמקד דווקא בהם. בנוסף נוכל גם להשיג אילו מילות מפתח מניבות יותר ביחס למחירן.

פעולות אלה הן חלק עיקרי באופטימיזציה של הקמפיינים. אופטימיזיציה היא למעשה ביצוע בדיקות באופן קבוע למה עובד ולמה שפחות, ועדכון הקמפיינים בהתאם למסקנות.

בGoomi Digital אנחנו מתמחים בקידום ממומן בגוגל ונשמח לסייע לכם למקסם את החשיפה והמכירות של העסק שלכם. צרו איתנו קשר היום לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות ותוכנית שיווק מותאמת אישית לעסק שלכם. עם ניסיון רב בתחום, אנחנו נדאג לספק לכם פתרון שיווקי הוליסטי ואפקטיבי.

צרו איתנו קשר עוד היום לייעוץ ראשוני ללא עלות ונבנה יחד תכנית שיווקית שתיקח את העסק שלכם קדימה, אל הדיגיטל.

אנו נלווה אתכם בכל שלב ונדאג לקמפיין PPC מנצח עבור המותג שלכם. צרו קשר לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

people sitting down near table with assorted laptop computers
people sitting down near table with assorted laptop computers